Ove proizvode je obožavala Brižit Bardo, a volećete ih i vi!

Prefinjenim, nežnim i ženstvenim pripadnicama lepšeg pola, nega kose zaista je važna, jer zdrava, negovana i sjajna kosta, predstavlja krunu ženstvenosti. Da bismo našu kosu negovali i očuvali njen kvalitet, potrebna nam je adekvatna nega i zaštita, a rešenje je upravo u odabiru adekvatnih proizvoda za negu kose.

Francuski brend za negu kose Phyto slavi ove godine 50 godina postojanja, u ime rođendana osvežio je vizuelni identitet pakovanja i uveo nove proizvode, koji su predstavljeni i u Beogradu, na događaju upriličenom za predstavnike medija. 

Phyto je luksuzan brend zasnovan na botaničkim sastojcima visokog kvaliteta čija se efikasnost i bezbednost proverava u vrhunskim francuskim naučnim institutima. Brend se tokom svoje istorije vodi idejom da samo zdrava kosa može biti lepa.  Prvi je imao “hidratantnu kremu za kosu”, danas čuvenu Phyto 7, prvi uveo dijetetske dodatke za jačanje kose, ali i UV zaštitu za kosu.  

Kako je nastao Phyto?

Patrik Ales (Patrick Alès) je u Francusku stigao sa porodicom, bežeći od građanskog rata u Španiji, sa željom da studira arhitekturu, i usput zaradi džeparac kao pomoćnik u prestižnom i ogromnom frizerskom salonu Louis Gervais na Šanzelizeu. Toliko ga je privukla atmosfera u luksuznom salonu sa tako lepom klijentelom, da je odlučio da postane frizer. Petnaest godina kasnije imao je vlastiti salon u centru Pariza, uz niz inovacija. 

Smislio je okruglu četku “ukrštenu” sa fenom za nov način feniranja “brushing” i zauvek promenio način na koji se stilizuje kosa. Brižit Bardo, klijentkinja njegovog salona je zavolela svoju novu, ravnu kosu i postala pravi promoter nove tehnike firziranja. Madam Pompidu je u salon dovela Žaklinu Kenedi i priča o francuskom frizeru i njegovoj prirodnoj kozmetici za kosu krenula je preko Atlantika. 

Jer, novi metod friziranja tražio je i novu kozmetiku. 

Ales je, kao frizer, znao koliku štetu na kosi ostavljaju hemikalije iz kozmetike. Bio je uveren da se u prirodi mogu naći sastojci za dovoljno nežnu i efikasnu brigu o kosi. 

Već 1967.  kreirao je prvi proizvod sa prefiksom PHYTO, aludirajući na moć biljaka. Za Brižit Bardo osmislio je Huile d’Ales, dragoceno ulje za oporavak njene farbane kose.  Phyto 7 – krema za negu kose od 7 biljaka nastala u to vreme i danas je jedan od bestselera. 

200 KLINIČKIH STUDIJA ZA EFIKASNOST

Od sedamdesetih, Ales se okrenuo nauci, osnovao naučno-istraživački tim u svojoj kompaniji, a proizvode testirao u nezavisnim institucijama. 200 kliničkih studija urađeno je za razne Phyto proizvode. Neke od njih radile su prestižne naučne institucije poput Francuske akademija nauka, ili Francuskog nacionalnog centra za naučna istraživanja. 

U potrazi za snažnijim aktivnim supstancama, kompanija je 1983. proširila istraživačke kapacitete i kupila Laboratoriju za fito-medicinu (Laboratoires de Médecine Vegetale). 


50 GODINA KASNIJE PRVI PROIZVODI I DALJE SU POPULARNI

Ova, nekada mala porodična firma, do danas je porasla u internacionalnu kompaniju Ales Group, u kojoj su Phyto i Lierac, luksuzan dermokozmetički brend za negu kože, dostupan, takođe, i u apotekama Srbije. 

Povodom jubileja Phyto je kreirao novi vizuelni identitet, najpopularnije linije poput PhytoJoba dobile su nove proizvode, a bazični proizvodi poput šampona postali su pristupačniji uz 25% veće pakovanje (250 ml) i nižu cenu. 

Pakovanja šampona su usklađena sa ekološkim standardima,  bez spoljnih kutija, bez posebno štampanih uputstava, napravljena od 100% reciklirajućih materijala.  Na ovaj način Phyto će planeti uštedeti 128 tona drveta i oko 10 miliona litara vode, plus mnogo energije koja bi se potrošila za proizvodnju odbaćene kartonske ambalaže. 

Phyto je i danas, posle pola veka, ostao veran svom imenu i botaničkim sastojcima okosnicama svih formula, koje se stalno prilagođavaju novim naučnim i tehnološkim saznanjima.  

“Čak i sada, nakon što sam  tolike godine izučavao biljke, verujem da smo tek na početku saznanja o tome čemu nas sve one mogu naučiti” – govorio je Patrik Ales. 

Patrik Ales je dapreminuo u maju ove godine, a Phyto je dosledan tradiciji zacrtanoj još onda kada je jedan mali brend za negu kose prirodnim sastojcima zaživeo u pariskom frizerskom salonu, a velike zvezde ga prigrlile i lansirale u svet.  

Danas se jedan Phyto proizvod proda svakih 6 sekundi negde u svetu, na 16.000 prodajnih mesta u 50 zemalja na 5 kontinenata. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp