2020. godina bila je izuzetno teška za sve nas, posebno zbog svoje nepredvidivosti i naših napora da joj se prilagodimo i svoje živote nastavimo što normalnije. Ipak i 2020. je zabeležila momente i akcije na koje bi kao društvo zaista trebali da budemo ponosni. Uprkos izazovnim vremenima, neke društveno odgovorne akcije ostale su tradicija.
Upravo o akciji za borbu protiv raka dojke i drugim aktivnostima brenda Lindex razgovarali smo sa Jelenom Zoricom Živkov, brend menadžerom Lindex kompanije u Srbiji.
Već godinama deo svog prihoda u oktobru donirate za borbu protiv raka dojke. Kakvi su rezultati ovogodišnje kampanje?
Mesec oktobar je sada već tradicionalno mesec koji obeležavamo udruživanjem snaga sa svojim kupcima, posvećeni borbi protiv raka dojke. Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner brenda Lindex u Srbiji, je pre šest godina pokrenula Lindex Pink kampanju sa misijom borbe protiv ove sve rasprostranjenije bolesti.
Rezultati ovogodišnje kampanje su zaista ohrabrujući. Veoma smo ponosni na odziv naših kupaca kao i na činjenicu da je brend Lindex uspeo da probudi svest među ženama o potrebi odlaska na preventivne preglede i redovnu zdravstvenu kulturu, a upravo to nam je i bio cilj. Pored, naravno, sakupljanja donacije radi poboljšanja uslova lečenja na Institutu.

Koliko novca je skupljeno i da li znate na koji način tačno će biti uložen novac?
Ove godine akcija priklupljanja novca u svrhu donacije je trajala od 01. – 14.10. i u tom periodu prikupljeno je i uplaćeno 1,472,114.56 dinara Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.
Kao i kod prethodnih godina, novac koji je prikupljen biće iskorišćen za aparate za lečenje, ali i poboljšanje bolničkih uslova na Institutu za onkologiju.
Da li je i kako situacija sa Korona virusom uticala na akciju, ali i na šoping navike generalno u Srbiji!?
Trenutne okolnosti globalne epidemije su dosta promenile navike naših kupaca pa su tako duge kupovine u radnjama zamenili kupovinom preko sajta. Garderoba nam je svakako potrebna svakodnevno. Deca nam rastu, radjaju se nova, veš nosimo svaki dan… Samo umesto da obilazimo radnje mi sada prelistavamo stranice www.lindex.rs sajta.
Svakako cela situacija nas je samo dodatno motivisala da ove godine budemo još glasniji, pošaljemo još snažniju poruku i da pružimo jaku podršku svim ženama.

Lindex godinama slavi žensku lepotu u svoj svojoj jedinstvenosti i jedan je od retkih brendova koji žene ne stavlja u kalupe i ne propagira isključivo manekensku gradju. Koliko je takva vrednost brenda važna za vas koji ga predstavljate!?
Kao ženi, važno mi je da stojim ispred brenda čiji je viši cilj da postoji kako bi osnažio i inspirisao žene, bez obzira na njihov odnos prema brendu.
Žene koje želimo da osnažimo nisu samo one koje vole da nose našu odeću, one su deo svakog našeg lanca vrednosti. One beru pamuk, predu niti, tkaju materijal i šiju našu odeću. Žene dizajniraju i prodaju naše proizvode, odlučuju kako vodimo posao i svakodnevno se sreću sa našim kupcima. One su naše majke, bake, prijateljice, komšinice, poznanice. Naravno, poštujemo i cenimo i muškarce u našem lancu vrednosti. Ali bilo bi pogrešno da ne priznamo da su žene te koje uglavnom rade i kupuju kod nas.
Volim što sam deo tima koji podržava i insistira na davanju jednakih prilika za sve i pružanju mogućnosti svim ženama da razvijaju svoje potencijale. Tima koji dizajnira kolekcije tako da idu u korak sa dnevnim tempom žene, bilo koje njene obaveze tokom dana bile. Da li su tu deca, ili je single, ili ima posao i decu, Lindex želi da joj olakša dan.
Najbolji primer su naši brushalteri i farmerke. Modeli imaju imena (LOVE, DIVA, REBEL ako su u pitanju brushaletri ili VERA, HANNA, FIONA ako su u pitanji farmerke i pantalone) tako da je dovoljno da samo jednom isprobate model, da budete sigurni da nosite LOVE ili da vam sjajno stoji FIONA i posle samo birate boje, šare. Više nije potrebno da ih probate. Krojevi su uvek isti, samo se dezeni menjaju.
Da li su se potrošačke navike promenile tokom 2020.godine i da li ovu godinu završavate rezultatima kojima ste zadovoljni?
Kupci se sve više okreću online kupovinama, tako da smo gužve u radnjama zamenili gužvama na www.lindex.rs sajtu. Nismo srećni zbog situacije u kojoj smo se svi zadesili ali ono što je najvažnije je da je naš kolektiv uspeo da ostane zdrav. Brigu o zaposlenima smo podigli na viši nivo i trudimo se da sačuvamo naš zaista divan tim.
Počinje sezona popusta. Šta nam sprema Lindex?
Lidnex ima stalnu ponudu “3 za 2” na određene dečije artikle i ista akcija važi i za sve ženske gaćice. Pored ovih imamo i MIX2 na označene džempere iz H&W kolekcije, koja vam omogućava da ukoliko kupite dva džempera platite ih po dosta povoljnijoj ceni.
Svakako, pratite #lindexsrbija društvene mreže kao i naš www.lindex.rs sajt i bićete u toku sa svim pogodnostima.

Hoće li biti još akcija na online šopu, budući da je situacija takva da se sve više okrećemo online kupovini?
Naš sajt prati ponude u radnjama ali ima i akcije koje su organizovane samo za web. Na naslovnoj stranici sajta je naznačeno koja akcija je u tom konkretnom trenutku aktuelna.
Kako izgleda jedan vaš radni dan?
U principu moj dan se ne razlikuje od radnog dana većine žena koje su zaposlene, a u isto vreme imaju i “posao” majke i supruge.
Ustajem veoma rano i jutra započinjem vestima, pripremom dece za školu, ali i sebe za radne zadatke koje me očekuju tog dana na poslu.
Volim svoj posao i svoje saradnike. U Lindexu sam od trenutka kada se pojavio na našem tržištu. Posao koji radim je veoma dinamičan, ispunjen komunikacijom sa ljudima, izradom različitih izveštaja, analiziranja, planiranja i donošenja odluka – a nisu sve odluke jednostavne i lake. Ono u čemu posebno uživam u toku dana je dobra atmosfera i tim koji je izuzetno posvećen realizaciji svakog pojedinačnog zadatka. Ono što zajedno uspevamo da uradimo i na šta sam posebno ponosna je da u mnoštvu brendova na tržištu ipak uspevamo da pomerimo granice.
Kraj dana je uvek i zauvek rezervisan za porodicu i prijatelje. Trudim se da uvek postoji balans između mog poslovnog i privatnog života. Kao majku dvoje dece, najviše me ipak raduju uspesi moje dece. Porodični mir i zadovoljstvo je neprocenjivo ali iskreno verujem da ono jednim delom dolazi i od ispunjenosti na poslu.
Već godinama imate prepoznatljive kolekcije za najmlađe, ali i za prevremeno rođene bebe, što je na našim prostorima retkost. Možete li nam otkriti šta nam to Lindex sprema u narednoj sezoni!? Šta će to biti moderno i aktuelno za najmanje, ali i za dame?
2020. bila je godina izazova. Godina promena. Možda ste prošle godine u ovo doba imali prepune kalendare, dok je ove godine sve otkazano, ali ono što je sigurno a to je da Nova godina nije otkazana i desila se i u 2020. na nešto drugačiji način. Tako da, pristigli su nam sjajni modeli u kojima smo ispratili 2020. a dočekali, nadam se vedriju, 2021. godinu. I to, svako na svoj način. Potpuno sređeni, svetlucavi i stilizovani u krugu porodice, ili ušuškani u udobne trenerke i džempere ispred ekrana, ili uz neku društvenu igru.

Nadahnuti da više nego ikada pokažemo zahvalnost, prvenstveno onima koje volimo, u ponudi su i artikli koji su prosto sjajni da budu nečiji mekani poklon. Za bebe i decu ali i za odrasle. Ali naši pokloni nisu samo udobni i mekani, već su napravljeni da traju. Tako da, za šta god da se naši kupci opredele mogu da budu sigurni da su odabrali kvalitet, koji je u skladu sa prirodom.
Ružica Petronijević