Dva brata, Dejan i Nemanja Savić, svoje velike džentlmenske manire uspeli su da pretvore u poslovnu odluku i na taj način, ne samo da naprave uspešan biznis, već i da reše problem svakog muškarca – odabir savršenog poklona za njihove lepše polovine.
,,Još od malena nas je mama, koja je sama u kući sa tri muškarca, učila lepom ponašanju, posebno prema devojkama. One su u našoj kući uvek bile zaštićene i kada god bi nam društvo dolazilo kući, sve naše drugarice bile su na posebnom tretmanu. Znate onaj period kada mi dečaci zezamo devojčice i to? E, toga kod nas u kući nije smelo da bude, a samim tim ni napolju. Kasnije, znalo se da devojku koju izvedemo u bioskop ili u grad, obavezno moramo da otpratimo kući u dogledno vreme ali i da se ponudimo da joj pridržimo vrata ili kaput, kupimo joj poklon za dan zaljubljenih a sada čestitamo i Osmi mart. Od malena smo naučeni da dame treba poštovati i poklanjati im pažnju, i dok su neki naši drugari nailazili na prepreke kod devojaka, mi smo imali ,prođu’ zbog tih manira.”
Nemanja i Dejan prate svetske trendove kada je o njihovom poslu reč i veoma ih raduje činjenica da Beograđani rado poručuju cvetne aranžmane sa njihovog sajta.
,,Naša porodica je već godinama u cvećarskom poslu, ali ono što smo Dejan i ja poželeli, je da pružimo nešto više, nešto interesantnije i što je u koraku sa vremenom, modom i internetom koji diktira današnjicu. Kako su i nama samima dosadili klasični buketi i aranžmani, razmišljali smo o cvetnom proizvodu koji bi bio u formi buketa, moderan ali i vratio onaj trend poklanjanja cveća damama. Jer vremenom se to izgubilo, žene su toliko samostalne, da mi muškarci nekad i ne znamo da li smemo da radimo one stare kavaljerske fore. 😉 Tako smo istražujući naišli na svetski trend ruža u kutijama i došli na ideju da to pokrenemo i kod nas. Tako je nastao sajt www.belgraderoses.com, na kojem se nalazi naša celokupna ponuda. Sami možete kreirati svoju kombinaciju kutije i ruža i poručiti poklon koji istog dana stiže na pravu adresu. Lepo i korisno!”
Kažu da je prodaja nadmašila sva njihova očekivanja.
,,Kako smo dugo u tom poslu, znali smo otprilike šta možemo da očekujemo, kolika može da bude potražnja, koliko zadovoljnih mušterija. Ipak, već u prvim danima potpuno smo ostali zatečeni koliko su brzo stizale porudžbine. Preko noći se sve desilo. Posebno jer smo cenovno jako konkurentni na tržištu pa su naše mušterije prepoznale kvalitet i vrednost proizvoda. Osmi mart je stvarno prošao fenomenalno, imali smo jako mnogo porudžbina i još jednom se uverili da su naši muškarci stvarno pravi džentlmeni. Poseban je osećaj kada znamo da smo deo tako lepih trenutaka i da naši proizvodi donose toliko osmeha na licima naših dama. To nam je dodatna motivacija da budemo još bolji i da nastavimo da donosimo nove trendove.”
Nedavno su bili i ,,saučesnici” jedne prosidbe.
,,Bilo je sjajnih ideja, ali jedna koju bismo izdvojili je i prosidba koja se dogodila nedavno. Budući mladoženja imao je ideju da prsten sakrije u kutiju ispod ruža. Potom je rekao devojci da obavezno, kada ruže uvenu, zadrži kutiju kako bi joj on od nje napravio kutiju za nakit. 🙂
Ja toliko strpljenja u životu nisam video da neko ima. Tek nakon skoro dve nedelje, devojka je bacila uvele ruže i kada je shvatila da se unutra krije prsten, potpuno je zanemela – kaže mladoženja da je jedva uspela da klimne glavom. Mladoženju smo prethodno uslovili da nam obavezno javi ishod veridbe, obzirom na to da smo zajendo pravili kutiju i vešto sakrili prsten unutra kako bi sve prošlo u najboljem redu.”
Ruže posle nekog vremena uvenu, ali kutiju dame koriste u razne svrhe.
,,Interesantno je i to da kutije od ruža mogu da se iskoriste na mnogo načina, pa je to dodatna vrednost koja ostaje nakon cveća. To je još nešto o čemu smo razmišljali kada smo pokretali ovaj biznis, jer cveće uvene i posle njega i uspomena brže izbledi. Ovako, kutija ostaje zauvek, a može da posluži za nakit, šešir ili ženski veš – to ćemo prepustiti damama da izmaštaju. Mi ćemo uskoro predstaviti našu ideju na koji način možete iskoristiti kutije nakon što ruže uvenu, ali o tom potom.”
Najbolja preporuka svakako je zadovoljna mušterija, a veliki uticaj na prodaju imaju i društvene mreže.
,,Instagram je takva društvena mreža gde dobra slika gura gde burgija neće. Tako smo se i mi posvetili dobrim fotografijama. Onda su svi naši drugari kupili ruže i poklonili svojim devojkama, ljudima se to dopalo i tako je sve počelo, što je još jednom pokazalo da ljudi cene i vole dobar i kvalitetan proizvod.
Imamo mnogo ideja, planova i iznenađenja za budućnost, zato pozivamo sve dame i džentlmene da prate naše profile na društvenim mrežama kako bi bili u toku i ispratili sva iznenađenja koja pripremamo. 🙂 “
https://www.facebook.com/belgraderoses/
https://www.instagram.com/belgraderoses/
“Takođe, ovom prilikom želimo da pitamo sve vaše čitateljke, da li postoji nešto novo ili drugačije od ruža što bi one želele da poseduju a da mi možemo za njih da napravimo. 🙂 “