Duh svetskih metropola u Beogradu

Broj brendova niche parfema je u poslednjih nekoliko godina znatno porastao, a samim tim i broj radnji koje prodaju ove luksuzne mirise.

U skladu sa tim trendom, raduje nas da je naš glavni grad bogatiji za jednu niche parfimeriju! Naime, l’Atelier Parfumes je nova parfimerija u okviru konceptualne radnje l’Atelier u kojoj se nude kolekcije parfema Xerjoff, Sospiro, Tiziana Terenzi, Jean Patou, Parfums de Marly, Histoires de Parfums, Perris Monte Carlo, M.Micaleff, Bond No.9, Juliette Has a Gun, Annick Goutal, The Different Company i Amouage.

Na dobro poznatoj adresi, Kralja Petra 67, zaljubljenici u parfeme imaće prilike da se pobliže upoznaju sa kolekcijama koje predstavljaju najrazličitije kombinacije mirisa koje odišu jedinstvenošću i prefinjenošću, a asortiman će se nesumnjivo širiti. Kupci će moći isprobaju i kupe izuzetne niche parfeme na ovim prostorima.

Koktel povodom otvaranja L’Atelier Belgrade uveličale su svojim prisustvom brojne zvanice uključujući i Jelenu Ostojić, internacionalnu brend menadžerku Xerjoff-a. Svečanom otvaranju su prisustvovali i Marija Kilibarda, Ivan Ivanović, Duška Jovanić, glumac Tihomir Stanić i mnogi drugi.

Šta su niche parfemi?

Niche je izraz koji se koristi da opiše redak tip parfema. Ovi parfemi odlikuju se specijalnim mirisima koje je teško pronaći. Niche parfemi su dostupni u ograničenim serijama, dok se parfemi dizajnerskih kuća masovno proizvode. Ovo znači da oni koji biraju niche parfeme nose ekskluzivne i orginalne mirise koji se u potpunosti razlikuju od onih koje većina nosi.

Prošlih godina je došlo do značajnog povećanja proizvodnje niche parfema, te su se mnoga nova imena probila na ,,elitnom“ tržištu parfema. Niche parfemi su postali odvažniji i isprobavaju sveže i nove mirise, uzmajući inspiraciju iz stvarnih iskustava i događaja kako bi nadahnuli druge.

Današnji miks najfinijih aroma priča priču i budi uspomene putem vaših čula.

Kreatori niche parfema se takođe više fokusiraju na to da sačuvaju pravi miris i ne koriste pakovanje i oglašavanje kao ključne aspekte u prodaji. Oni su posvećeni tome da parfem sadrži više prirodnih sastojaka kako bi se izazvao neverovatan osećaj i posebno iskustvo svaki put kada bi se boca parfema otvorila.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp