Marija Avram: Must have je odeća u kojoj se dobro osećate!

U moru brendova koji se svakodnevno pojavljuju u svetu i kod nas, najveći zadatak dizajnera i kreativaca je: izdvojiti se! I dok mnogi kažu da sve već postoji i da je teško izmisliti nešto novo, čini se kao da sve više fali klasičnih, kvalitetnih, basic komada odeće za sve prilike.

Upravo to je Marija Avram otkrila i iz toga je nastao brend Cosy koji je gotovo odmah prepoznat, kako od žena čiji se stil ceni, tako i od dama koje su konačno našle odgovor na “Nemam šta da obučem!”.

Cosy odlikuju odlični modeli, nosivi u svakoj prilici, vrhunski kvalitet i cene koje će zadovoljiti širu, potrošačku publiku.

Razgovarali smo sa Marijom Avram i ona nam je otkrila (skoro) sve Cosy tajne!

M.A.: Sećam se, taj osećaj se javljao svaki put kada nisam uspevala da pronađem i kupim ono što sam želela i što mi je trebalo.

Kako je tekao put od ideje do realizacije?

M.A.: Od ideje do realizacije je prošlo godinu ipo dana. Bilo je uspešnih i manje uspešnih dana, ali istrajali smo u želji da upoznamo Srbiju (i svet, nadamo se) sa našom vizijom funkcionalne mode.

Odeća je jednostavna, prijatna, kvalitetna i udobna. Da li je to ono što i privatno nosite?

M.A.: Da, Cosy odeća je upravo ono što nosim i što bih nosila.

Kakve su cene i čime ste, iz kolekcije, najponosniji?

M.A.: Cene su najpristupačnije moguće obzirom na troškove koje imamo. Naše serije su male, u njih je uloženo puno truda i ljubavi i celokupna proizvodnja se radi u Srbiji. Trudimo se da cenu opravdamo vrhunskim materijalima i kvalitetom izrade. Na sve modele sam iskreno ponosna, a omiljeni mi se menja u skladu sa vremenskom prognozom.

Na našem tržištu je sve više modnih brendova. Šta mislite o tome i da li verujete da će svi oni opstati i da li će se taj trend rađanja novih imena iz dana u dan nastaviti ili će to jednog dana morati da stane?

M.A.: Novi brendovi će se uvek pojavljivati, a oni kvalitetni će opstajati.

Koliko je Instagram pomogao, a koliko odmogao kada je moda u pitanju?

M.A.: Instagram je alatka, nije nam državni neprijatelj. Učinio nam je dostupnim ono za šta smo nekada čekali mesecima kada otputujemo ili da nam neko donese novine kao što je Vogue, iz inostranstva pa da vidimo.

Da li je poznavanje influensera, koji će poneti neki model, siguran put do uspeha modnog brenda?

M.A.: Pitanje influensera je možda najdiskutabilnije. Šta i ko su influenseri i ko ih i zašto prati?! Mač sa dve oštrice, ali svakako mogu da pomognu.

Šta vi predlažete kao must have za ovo leto?

M.A.: Must have za ovo i svako naredno leto zauvek jeste da nosite ono što vam prija i u čemu se dobro osećate.

Ružica Petronijević

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp