Search
Close this search box.

Ove 4 navike čine da izgledamo neprofesionalno na radnom mestu

Kada na nekom poslu radite duže vreme, postepeno steknete utisak da srastate sa tim radnim mestom i da ono zaista postaje vaše, lično. Međutim, koliko god da radite i koliko god vam prijatno bilo, posao je posao i vaša je dužnost da zadržite određenu dozu profesionalnosti.

Postoji nekoliko grešaka, koje ste neopravdano počeli sebi da tolerišete, uz opravdanje: “Ja ovde radim, od kad ovo mesto postoji, niko mi neće zameriti…”, a ustvari zaboravljate da baš niko nije nezamenjiv.

Počnite da razmišljate o svom poslu kao o obavezi kojoj morate pristupiti krajnje ozbiljno i prestanite sa sledećim, krajnje neprofesionalnim navikama:

Kasnite

Svi mi ponekad kasnimo i naravno da nam to niko neće uzeti za slo, jer nam se svakodnevno dešavaju situacije, koje ne možemo predvideti. Međutim, ako svakoga dana kasnite, pa makar i 5 minuta, to deluje zaista neprofesionalno. Vaša je dužnost da na svaki posao stignete na vreme, zapamtite to.

Samo se žalite

Kancelarija je mesto na kome svi zaposleni postaju jedan organizam, kako bi kancelarija funkcionisala bez greške. Poslednje što vašim kolegama treba da se od prvog minuta na poslu, konstantno žalite, kako je teško, kako ste umorni i kako ništa nema smisla. Nikom posao nije lak, a svakome je dužnost da pronađe način da motiviše sebe. Nemate pravo da demotivišete svoje kolege.

Tračarite

Naravno da je važno da imate prijatelje u kolektivu, sa kojima ćete provesti vreme na pauzi za ručak i uživati u jednostavnom razgovoru, ali sve ima svoje granice, a tračare zaista niko ne voli.

Oblačenje vam nije profesionalno

Kada ste tek počeli da radite, bilo vam je veoma važno pta ćete obući i kako ćete izgledati, ali s vremenom ste postali toliko opušteni da se pojavljujete u običnoj majici i farmericama i patikama, obučeni, kao da ste pošli do obližnje prodavnice.

Morate imati na umu da dolazite na posao i da svojom odećom, morate ostaviti utisak profesionalne i odgovorne osobe i da i biznis dress code ima svoj casual look, koji ipak izgleda malo profesionalnije.

Najvažnije je da smo tokom radnog dana opušteni i ne osećamo veliki pritisak, što znači da nam prija radno okruženje u kome se nalazimo, ali moramo imati na umu da odlazak na posao propisuje određenu formu ponašanja, koju moramo ispoštovati, ukoliko želimo da se pokažemo kao profesionalci i u skladu sa tim dobijemo tretman od našeg poslodavca.

Teodora Vuković

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp