Zašto vaš posao mora biti i na Instagramu

Možda više nego ikada pre, Instagram vlada u svetu samopromocije i selfija. Ustoličio se i kao neprikosnoveni moćni igrač u svetu širenja biznisa. Sve više malih i velikih kompanija shvata koliko je ova društvena mreža neophodna da se izgradi zajednica, da se šire ideje, povezuje s uticajnim ljudima i da se posao unapredi. Nismo vas ubedili? Čitajte, pa ćete shvatiti i sami.

Instagram je za sve

Iako trenutno moda i lepota dominiraju na našem feed-u, Instagram je neverovatan prostor i oruđe za sve i svakoga. Stilisti, blogeri, start-up kompanije, magazini, prodavnice i mnogi drugi imaju podosta koristi od toga što su vidljivi upravo ovde.

insta

Direktna je veza ka vašoj publici i mušterijama

Slike, video klipovi, heštegovi i primamljive kampanje pozivaju vaše pratioce na akciju i, što je najvažnije, vaš brend ostaje u svesti kupca ili korisnika, pa su sve šanse da će koristiti vaš proizvod ili uslugu. Osim toga, Instagram će vam pomoći i da bolje razumete zajednicu i da spoznate šta ima više, a šta manje odjeka i na šta je potrebno da se fokusirate.

Pravo je mesto za eksperiment i inovaciju

Nadovezujemo na prethodnu stavku. Neposrednost i jednostavnost Instagrama znači da svojim pratiocima možete dati i onu ,,iza kulisa” magiju koju oni jako vole. Budite kreativni!

Rađa nove veze i prilike

Trend ,,autentične” promocije brenda ne jenjava već nekoliko godina. Zato su blogeri tako moćni. Zašto? Više verujemo jednoj jednostavnoj osobi koja promoviše proizvod nego kada brend to sam radi. To je snaga ovog modela – ne samo da možete doći u kontakt sa tim uticajnim ljudima, već i ohrabrujete ,,ličniju” komunikaciju. To će doneti korist svakom poslu.

Vaš posao će biti široko poznat

Ovo je jedan od najmoćnijih i najlegitimnijih razloga da otvorite Instagram profil vašeg posla. Jednostavno proširujete polje ljudi do kojih će doći informacije o vama i širite se i van granica svoje zemlje. Zainteresovane strane će vas lakše pronaći, što znači – više pratilaca, a to znači više prodaje!

Instagram zajednica je vrlo aktivna

Istraživanje iz 2014. godine je pokazalo da su korisnici Instagrama 58% aktivniji na postovima brenda nego na Fejsbuku. Pogledajte i sami – na svakoj slici koju je izbacio neki brend ljudi taguju po nekoga. Instagram je i dizajniran tako da ljudi bez imalo muke dele i komuniciraju jedni sa drugima. Vrlo često je i najaktivnija platforma kada su brendovi u pitanju.

S tim u vezi, i MCT je na Instagramu! Zapratite nas (@mycupoftea.rs) i podelite sa nama šta je vaša šolja čaja, sa heštegom #mctsrbija

Foto: Pexels

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp