MyCupOfTea

Stigao je novi Givenchy parfem, a njegova priča će vas iznenaditi! Znate li o čemu se radi?

Humbert de Givenchi je dao izraz duhu apsolutne uglađenosti, a ipak ga je upario sa nečim veoma snažnim i jednostavnim da je postalo upečatljivo.

Sa besprekornim glamurom stiglo je i uzbuđenje. Sa elegancijom došlo je poštovanje. Sabranost njegovog potpisa, crnog i belog, upravo je balansiranje njegovim odvažnim dizajnima. On je bio aristokrata sa darom za avangardu.

Svojim nekonvencionalnim “Razdvajanjem” i “ležernim chic-om” stvorio je nov, odvažni život u srcu mode. Radikalnim potezom dao je ženi određenu slobodu, u vreme kada su modne kuće dizajnirale samo potpune look-ove. U njegovom pristupu modi je postojalo nešto što je u isto vreme klasično i neustrašivo.

Da li je ovo bio razlog da ga Audrey Hepburn odabere da dizajnira njenu garderobu? U bilo kom slučaju, njen izbor je bio uspešan, zbog njihovog doživotnog prijateljstva i profesionalne saradnje, koja je iznedrila mnoge kreacije. To je bila retka veza koja je oblikovala Givenchi kuću i odredila smer iz kojeg je stigla budućnost. Jedna od najznačajnijih saradnji dizajnera  i muze bio je miris, prvobitno kreiran ekskluzivno za Audrey. Kada ju je Humbert de Givenchi pitao da li može da komercijalizuje – legenda kaže da je njen prvi odgovor bio: “Je vous l’interdis!” u prevodu “Zabranjujem ti!”

U 2018. godini otvara se novo poglavlje i Givenchi kreira novi “L’interdit” miris, pozivajući žene da pređu granicu i otkriju uzbudljivost zabranjenog.

Kakvo to uzbudjenje stvara “ZABRANjENO”?

Givenchy danas poziva žene da imaju hrabrosti da zakorače u prostor iza konvencionalnog. Prigrliti osećaj slobode i zabranjene emocije. Prevazići zamišljene, stvarne, izmišljene limite i kodove. Zato što je ponekad ograničenje samo u vama! L’Interdit je miris koji nas podseća da je odvažnost ponekad ključ slobode i da iza onoga što nas možda zadržava, leže mnoga životna uzbuđenja.

Odlučni podzemni cvet

Veličanstven, odvažan miris. Poražavajuče elegantan. Nova vrsta ženstvenosti. Intenzivnost rođena od kontrasta. Zabranjena mešavina belog cveta i tamnih akorda. Šokantna strana chic-a.

Kreiran je od strane majstor parfimera Dominique Ropion, Anne Flipo i Fanny Ball. L’Interdit otkriva beli buket cveta pomorandze, jasmina i tuberose. U kontrastu, zemljani mračni tonovi proizilaze iz vetivera i pačulija.

Perfekcija jednostavnosti i sofisticiranosti

L’Interdit služi kao katalizator, pokretač, ključ za vrata koja vode do slobode. Osnažavajući talisman na putu za iskustvo i samootkrivanje.

Dizajn boce u 2018. godini, je očito priznanje originalnom dizajnu iz 1957. godine. Predmet koji je besmrtan i potpuno moderan kao i sama perfekcija. Upadljivo priseban, sa oblikom okruglog kvadrata, prikazuje nežnu snagu. Istovremeno jednostavan, veoma ženstven i nežan u svom buđenju, takođe poseduje eleganciju obavijenu oštrim pečatom, koji povezuje kontrast mat mašne i sjajnog 4G loga. Kutija je, naravno, crna i bela, hrabra, čista i jednostavna, ali unutra je elegantno crvena, odvažna, iznenađujuća i nosi potpis gospodina de Givenchyja.

Novi Eau de Parfum je dostupan u 35ml, 50ml i 80ml.

Odvažni talenat

Zanosna Rooney Mara je jedna od najtalentovanijih glumica svoje generacije.

Njoj se dive zbog njenih performansa, transformacija i na njenoj dubokoj vezanosti za zaštitu okoline i prava ljudi i životinja. Glumila je u filmovima hvaljenim od strane kritika uključujući: The Social Network, Ain’t Them Bodies Saints, Side Effects, Her and Trash.

Dva puta je nominovana za nagradu Oscar, njene najbolje uloge u filmovima The Girl with the Dragon Tattoo i Carol, za koje je osvojila nagradu za najbolju glumicu na Kanskom filmskom festivalu. Nakon što je snimila pet filmova u 2017. godini, zvezda je filma Mary Magdalene i Don’t Worry, He Won’t Get Far on Foot u 2018.
Kroz svoj primer pokazala je da ukoliko imaš hrabrosti da budeš ono što jesi, ništa nije nemoguće.

Snimanje

Todd Haynes i Rooney Mara su radili zajedno na setu filma Carol. Todd je bio prirodan izbor za režiranje filma o novom mirisu.

Kreativni duo je prikazao unikatan ali i konačan stil, nešto što je oduvek odvajalo Givenchy od drugih. Film je snimljen na pustoj metro stanici u Portes de Lilas, koja nije otvorena za javnost. U kampanji, Ronney istražuje zabranjeno sa razoružavajućim samopouzdanjem. Prvo je vidimo odevenu u Givenchy Haute Couture crnoj haljini od čipke, u chic pariškom apartmanu okupanu dosadom. Ona odlazi prateći svoj trag za slobodom. Kada je u metrou, njena odeća i okruženje postaju odvažni. Njen hrabar pristup životu konačno je vodi do zatvorenh vrata. Ona prolazi kroz vrata.

Prelazi granicu. U zoru naša heroina izlazi sa nepoznatog mesta snažna i spokojna, naoružana svojim mirisom, njenom snagom. Ovo iskustvo je potvrđivanje života.

Reklamne vizuale za kampanju novog parfema koji će vas oboriti sa nogu je snimio čuveni fotograf David Sims i takođe su snimljeni u pariškom metrou.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp