GREEN BEAUTY INICIJATIVA: Izgradite nove ekološke beauty navike!

Životna sredina, zdravlje, socijalna zaštita i briga za njih danas su važniji nego ikada. To možemo primetiti gotovo na svakom koraku. Sve veći broj ljudi bira da ne koristi kese, papirne sadržaje i plastiku. Eko navike postaju stil života, od odlaska u šoping, uređenja kuće, pa sve do beauty rutine koju svakodnevno praktikujemo.

Kada je beauty ruina u piranju – želimo brendove kojima pre svega možemo da verujemo, koji su transparentni i koji se istinski zalažu da budu bolji, naročito kada je u pitanju uticaj na planetu.

Garnier je posvećen održivom razvoju već godinama, čemu u prilog svedoči proizvodnja sve više prirodnih formula uz korišćenje održivih sastojaka kao i sastojaka dobijenih „fer trgovinom“. Garnier je i prvi brend koji je popularizovao organske proizvode na masovnom tržištu proizvoda za negu kože. Sada Garnier želi da ide još dalje, promeni način na koji funkcioniše industrija lepote i bude na čelu ovih promena u ime svih nas.

Garnier-ova Green Beauty inicijativa predstavlja potpun i celovit pristup održivosti. Njen cilj je da transformiše svaku kariku u lancu vrednosti brenda, smanjujući ili neutrališući uticaj na životnu sredinu, ali i da pomogne potrošačima da donesu bolje održive izbore u trenutku kupovine. 

Plastika i ambalaža

  • Do 2025. godine, Garnier će u potpunosti prestati da koristi takozvanu „nerecikliranu plastiku“ (Virgin Plastic) u svim svojim pakovanjima i tako umanjiti proizvodnju plastike za 37 hiljada tona godišnje**
  • Do 2025. godine, sve Garnier ambalaže će biti višekratne, reciklabilne ili razgradive.

Proizvodi i formule

  • Do 2022. godine, svi biljni i obnovljivi sastojci biće prikupljani iz održivih izvora
  • Do 2025. godine, 100% Garnier-ovih novih proizvoda imaće poboljšan uticaj na životnu sredinu

Fabrike i proizvodnja

  • Do 2025. godine, Garnier će imati 100% CO2 neutralne fabrike, zahvaljujući upotrebi obnovljivih izvora energije.
  • Emisija ugljen-dioksida u industrijskim postrojenjima su već smanjene za 72% ***.

Održivi izvori sirovina i fer nabavka

  • Do 2025. godine Garnier će podrzati 800 zajednica širom sveta u okviru Solidarity sourcing programa. 

Green Beauty inicijativa uključuje Izveštaj o napretku na polju održivosti (Sustainability Progress Report), koji nudi potpunu transparentnost Garnierovih aktivnosti na ovom polju i njemu se javno može pristupiti preko globalne Garnier web stranice. Ovaj izveštaj pokazuje i to gde se Garnier danas nalazi, predstavlja projekte koji su već sprovedeni uz pomoć naučnika i stručnjaka i prikazuje na koji način će brend ostvariti ambiciozne ciljeve za 2025. godinu. 

Garnierova Green Beauty inicijativa teži da pomogne potrošačima da donesu bolje održive izbore u trenutku kupovine. Garnier takođe želi da dodatno edukuje potrošače o značajnim temama poput reciklaže preko svojih digitalnih kanala.

Garnier će biti prvi brend koji će, u okviru velikog svetskog programa L’Oreal za budućnost (L’Oréal for the Future) implementirati novo etiketiranje proizvoda i informisanje o njihovom uticaju na životnu sredinu i društvo (Product Environmental & Social Impact Labelling). Cilj je da se putem etiketa na proizvodima potrošači informišu i o uticaju tog proizvoda na životnu sredinu i društvo, kako bi pravili održivije izbore prilikom kupovine. Ovakav način označavanja rangira proizvod na osnovu njegove klase održivosti, na skali od od A do E, gde su proizvodi obeleženi oznakom „A“ najbolji u klasi. Za kreiranje ove skale, uzeto je u obzir 14 faktora uticaja na životnu sredinu poput: nabavke, proizvodnje, transporta, upotrebe i reciklabilnosti. Ovaj način označavanja je prvi put isproban u Francuskoj na proizvodima za negu kose, a označavanje Garnier proizvoda na ovaj način na web stranici će u budućnosti biti dostupno i potrošačima širom sveta.  

U sklopu Green Beaty inicijative, a sa ciljem da podrži borbu protiv zagađenja plastikom, Garnier se na globalnom nivou udružio i sa dve nevladine organizacije: Ocean Conservancy („Očuvanje okeana“, usmereni ka ekološkom uticaju) i Plastics For Change („Plastika za promenu“ – usmereni ka društvenom uticaju). 

Lansiranje Green Beauty inicijative biće podržano i lansiranjem serije novih Garnier proizvoda.

Reč Adriena Koskasa (Adrien KOSKAS), globalnog predsednika Garnier brenda:

„Green Beauty će transformisati način na koji poslujemo. Razvijena uz pomoć naših partnera, stručnjaka i potrošača, ova inicijativa naglašava naše ambicije na ovom polju poduprete realnim i opipljivim ciljevima. Obavezujemo se da ćemo umanjiti naš uticaj na životnu sredinu i uvesti inovacije kako bismo omogućili održivu budućnost. Biće nam potrebno vreme ali će Green Beauty inicijativa transformisati Garnier, a nadamo se i kozmetičku industriju u celosti.“

Ukoliko želite nešto inovativno i ekološki prihvatljivo u svojoj beauty rutini, Garnier ja pravi izbor za vas. Jer odabirom ekološki prihvatljive kozmetike, vi negujete sebe, ali i svet koji vas okružuje.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp