Već vam je odavno jasno da smo mi tu zbog vas i da nam je izuzetno bitno da sa vama podelimo sve ono, što bi vam moglo biti, ne samo interesantno, već i prijatno i korisno. Od preporuke proizvoda za negu kože, do najboljeg mesta u gradu za popiti kafu i pojesti sladoled, znamo da verujete našim preporukama. Baš zato, izdvojili smo još jedno mesto u Beogradu, koje morate posetiti.
Reč je o malom skin care i beauty carstvu, koje će vam u potpunosti promeniti mnoga iskustva i doživljaje, kada je lepota u pitanju.
Kiehl’s Since 1851, legendarna njujorška apoteka i proizvođač visokokvalitetnih proizvoda za negu kože i kose, 1. marta je otvorio vrata druge prodavnice u Beogradu, u tržnom centru Galerija Belgrade.
Od otvaranja originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, Kiehl’s je postao svetski poznato ime u industriji nege kože, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Otvaranjem prve prodavnice u junu 2019. godine u tržnom centru Ada Mall, Kiehl’s je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog skincare brenda, među kojima smo i same, a danas, nakon nepune dve godine na tržištu, Kiehl’s otvara drugu prodavnicu u Galeriji Belgrade.
Uz već prepoznatljive elemente duge istorije i tradicije Kiehl’sa, ali i jedinstveni ekscentričan karakter same prodavnice, Kiehl’s je otišao korak dalje, pa je nova prodavnica dizajnirana i izgrađena po principima održivosti.
Kao u svim Kiehl’s prodavnicama širom sveta i u novoj prodavnici će se praktikovati inicijativa ‘’Isprobajte pre kupovine’’ koja omogućava klijentima da preuzmu komplementarne uzorke i isprobaju ih kod kuće.
Future made better
Future Made Better je Kiehl’sovo putovanje ka smanjenju uticaja na životnu sredinu i poboljšanju uslova zajednice u kojoj su prisutni. Njihov rad ka tom cilju podrazumeva kreiranje odgovornih formula sa obnovljivim sastojcima i održivim pakovanjem, kao i poboljšanjem materijala koje koriste u njihovim prodavnicama.
Od 1851. godine misija Kiehl’sa je uvek težiti boljem – od odgovorne formulacije proizvoda, pakovanja, proizvodnje do podrške zajednicama i smanjenju uticaja na životnu sredinu.
„Ta misija je oduvek zvezda vodilja brenda Kiehl’s Since 1851. Posvećeni smo korišćenju sastojaka iz održivih i prirodnih izvora, smanjenju upotrebe ambalaže i pomaganju zajednici. Kontinuirano se razvijamo i poboljšavamo, jer smatramo da naši kupci, društvo i planeta zaslužuju kvalitetne (Made Better) proizvode. Sa tom misijom smo počeli pre 170 godina i planiramo da je sprovodimo i ubuduće’’ ističe Šeril Vitali, globalna direktorka Kiehl’sa.
Najbolje što Kiehl’s može da ponudi – Odgovorno formulisani proizvodi
Kiehl’s proizvodi su formulisani sa pažljivo odabranim sastojcima, kako bi klijentima omogućili postizanje zdravijeg izgleda kože. 98% Kiehl’s formula su kreirane sa barem 3 obnovljiva sastojka. Posebnu pažnju obraćaju i na količinu vode koja se koristi u procesu formulacije i proizvodnje, pa su posebno ponosni na činjenicu da su upotrebu vode u proizvodnji na svetskom nivou smanjili za 78% do današnjeg dana.
Kiehl’s vodi računa i o poreklu sastojaka, pa su svi sastojci koje koriste pri formulaciji proizvoda nabavljeni iz održivih izvora i na taj način Kiehl’s je podržao preko 600 zajednica širom sveta kroz njihov program nabavke održivih sastojaka.
Odgovornost za ljude, ali i sredinu – Odgovorno pakovanje i proizvodnja
Minimalno generisanje otpada prilikom pakovanja, papirne kese od recikliranog materijala su oduvek bili u osnovi Kiehl’s poslovanja, ali su otišli i korak dalje. U 2020. godini Kiehl’s je smanjio upotrebu plastike na svetskom nivou za 19.3% kroz upotrebu reciklirane plastike posle upotrebe u njihovim pakovanjima. Danas, preko 80% Kiehl’s pakovanja su proizvedena od recikliranih materijala.
Novi život za stara pakovanja
Kroz program Recikliranja i nagrađivanja Kiehl’s podstiče klijente da učestvuju u kreiranju bolje budućnosti. Od 2009. godine Kiehl’s je na svetskom nivou prikupio 13 miliona praznih Kiehl’s ambalaža i pobrinuo se da su pravilno reciklirane.
Postoji dakle, minimum pet dobrih razloga, zbog kojih morate posetiti najlepše beauty mesto u gradu. A prvo među njima, je sasvim novo iskustvo skin check-a, koje nudi samo Kiehl’s. Da upoznate svoju kožu i spoznate njene potrebe posetite novu Kiehl’s radnju u tržnom centru Garlerija.