Od momenta lansiranja parfemske vode 2018. godine L’Interdit je neprestano zračio svojim oslobadjajućim duhom kao pozivom da prkosi konvenciji. Sa novim varijacijama mirisa koje otkrivamo svake godine, želja za kršenjem pravila postaje sve veća i doseže svoj vrhunac 2021. godine sa intenzivnom i senzualnom varijacijom parfemske vode L’Interdit Rouge.
Revolucionarnija no ikad, nova uzbudljiva i očaravajuća toaletna voda nastavlja L’Interdit priču u 2022. godini. Zanosno poglavlje nove kompozicije otkriva opojnost senzualnog uzbudjenja.
Susret blistavog cvetnog buketa i senzualnog mošusa sa kožom rasplamsava napetost u toaletnoj vodi L’Interdit. Nova varijacija kreirana od strane master parfimera Fanny Bal, Anne Flipo i Dominique Ropion-a, otvara se svežinom citrusnog tria bergamota, pomorandže i mandarine protkanog fuzijom đumbira.
Potpis kompozicije L’Interdit – nota cveta pomorandže razotkriva svu svoju raskoš i otkriva njena četiri aspekta, odajući počast 4G logotipu – amblemu Givenchy kuće – od najsvežijih do najintezivnijih aspekata.
Kada se prožme nota cveta pomorandže sa notama tuberoze i opojnim sambac i grandiflorum jasminom, kompozicija pruža obećanje novog uzbudjenja koje nas stimuliše. Za sam kraj, kompozicija otkriva duboke, senzualne note mošusa prožete naglašenim notama citrusa i kože. Ove komponente čine jedinstveni podzemni crni akord L’Interdit kompozicije gde se prepliću očaravajuće note pačulija I vetivera. Izrazito opojan miris koji se oslobadja na koži u potpunosti.
Ekstrakcija se vrši korišćenjem četiri različite metode – esencijom, procesom ekstraktovanja ulja iz biljaka, razlaganjem ili destilacijom i formiranjem mase u čvrstom stanju – na ovaj način cvet pomorandže otkriva sve svoje aspekte u svim L’Interdit varijacijama, a koji su vidljivi i u novoj toaletnoj vodi.
Uzgajan i ubran u regionu Nabeul u Tunisu, cvet pomorandže koji se koristi (LMR Naturals*) je od izuzetnog kvaliteta. Lanac snabdevanja za ovaj sastojak odnosno komponentu je posvećen ekološki i društveno odgovornom pristupu. Prakse koje se primenjuju u oblastima i pogonima za proizvodnju sirovina istaknute su tokom istraživanja u decembru 2020. godie, koje je sproveo stručnjak iz nevladine organizacije za biodiverzitet i zaštitu ljudskih prava.* LMR garantuje obezbedjivanje 100% čistih i prirodnih vrhunskih ekstrakta. Prateći striktan i transparentan etički kodeks, kompanija je posvećena upravljanju životnom sredinom I održivom razvoju.
Kompozicija nudi svežu i oštru notu esencije nerolija. Kao najženstveniji i najintenzivniji aspekt sastojka, nota apsolut otkriva najraskošniju stranu cveta. Kreirana exkluzivno za Givenchy, frakcijom ugljen dioksida
(proces ekstrakcije pod visokim pritiskom) donosi najfinije note cveta pomorandže, akcentovajući njegova
najženstvenija svojstva koja pružaju opojnost ovoj kompoziciji.
Na samom kraju formiranje mase u čvrstom stanju predstavlja intenzivne aspekte meda i indola (aromatičnog heterocikličnog organskog jedinjenja široko rasprostranjenog u prirodnom okruženju) naglašavajući zagonetnu stranu ovog blistavog cveta. Kvartet ekstrakta cveta pomorandže unosi blistavi beli cvet u kompoziciju, pružajući novoj toaletnoj vodi jedinstven identitet.
Boca nove toaletne vode L’Interdit ilustruje senzualnost prerade kultnih silueta franšize. Vanvremenske linije boce su delikatne i očaravajuće poput i same staklene boce, razotkrivajući koncept i samu suštinu, iznutra je prepletena crnom trakom koja je zapečaćena amblemom Givenchy kuće , srebrnim logotipom.
Ovaj 4G logotip je redukovan. Novi dizajn reflektuje kodove modne kuće i uskoro će krasiti sve boce iz L’Interdit asortimana. U interesu ekološke odgovornosti nova boca je redukovana (redukcija težine stakla – smanjena za 10%) I sada sadrži 11% recikliranog stakla. Francuski proizvođač stakla odgovoran za kreiranje Entreprise du Patrimoine Vivant” (Living Heritage Company) demonstrira svoju izvrsnost I umeće.
Odeven u belo i bež, dizajn kutije je jednostavan, a ipak asertivan. Kao i kod svih L’Interdit pakovanja iz asortimana crvena unutrašnjost se smelo otkriva, otkrivajući i sam potpis osnivača Givenchy kuće, Hubert de Givenchy-ja. Kako bi formirao pakovanje, brend se opredelio za karton koji sadrži vlakna iz FSCTM sertifikovanih šuma kojima se upravlja u cilju održivog razvoja.
Prisustvo Rooney Mara nastavlja da prožima L’Interdit svojom misterijom. Novim vizuelnim prikazom modnog fotografa David Sims-a, ona nas mami da pođemo sa njom u dubinu pariskog metroa sa determinisanim izrazom i dodirom smelosti. Metro postaje njena zona komfora, dok je L’Interdit ohrabruje da metro učini svojim. Idući dalje od otkrivanja misterija, ona istražuje najmračnije uglove sa samopouzdanjem i neustrašivošću. Glumica je odevena u Haute Couture haljinu kreiranu od strane Matthew M. Williams, inspirisanu Givenchy proleće- leto 2022. kolekcijom koja je u suprotnosti sa podzemnom sredinom u koju je spremna da uđe. Više no ikad, zov L’Interdit odjekuje u njoj.
Le Rouge, jedinstveni ruž kuće Givenchy, ukida konvencije kreiranjem novog Le Rouge Interdit. Baš kao i L’Interdit parfem, ovaj novi ruž odlikuje poziv na apsolutnu slobodu i samopouzdanje, pružajući bogatu boju, polu-mat sjaj i ultra komfornu baršunastu svilenkastu teksturu. Intenzivne boje i bogata tekstura nikada nisu bili ukombinovani na ovako moderan način. Bilo L’Interdit ili Le Rouge Interdit, asortiman osvaja ista moć, isti buntovnički duh i ista odlučnost da se oslobodimo konvencija.