Kako da ne bacate novac na kozmetiku koja vam ne odgovara – imamo rešenje!

Dolazak Kiehl’s – a u Srbiju definitivno je jedan od najznačajnijih događaja ove godine u Srbiji, kada je o beauty industriji reč. Žene (i muškarci) koji vole i koriste proizvode ovog brenda mogu da odahnu, jer više neće morati da donose zalihe omiljenih proizvoda iz inostranstva i sa aerodroma. Oni koji prate dešavanja i novitete, a nisu imali prilike da isprobaju Kiehl’s proizvode konačno to mogu da učine kupovinom proizvoda u Ada mall-u.

Ja sam čula za Kiehl’s i pre nego što je lansiran u Srbiji, ali nisam nikad ništa probala. Zašto? Zato što sam, recimo na Majorci u robnoj kući Cote d’azur, razgledala i razgledala i premišljala se, dok mi noge nisu utrnule što od stajanja što od trudnoće i na kraju sam odlučila… da ne kupim ništa.

Ako spadate u kategoriju ljudi koji od kozmetike imaju sve, čak i nekoliko vrsta štapića za uši, a niste dovoljno upoznati sa određenim brendom, onda se prosto izgubite u novitetima, a budući da cene  nisu zanemarljive, odete praznih šaka pod izgovorom – “drugi put ću”, jer zašto (ponovo) potrošiti 50 ili 100 eura na nešto što niste sigurni kako radi.

Međutim, stigao je čuveni Kiehl’s u Beograd i sve muke usled neinformisanosti, jezičke barijere i vremena, jer vam dečko diše za vratom i meri vreme provedeno ispred svakog štanda, su nestale. 

My cup of tea bio je pozvan na otvaranje, a ja, kao njegov predstavnik, jedva sam dočekala da odem. Bilo je zaista prelepo, neuštogljeno i prijatno. Tada sam, od predivnih radnica saznala, da svako u radnji može da uradi skin check, ili ti proveru stanja kože i da, na osnovu toga, kupi, a pre toga isproba, preparate koje su idealni za njegov tip kože. Ovo je zaista odlična stvar, jer imate sigurnost da kupujete proizvode koji će vam koristiti i koji u kupatilu neće imati samo dekorativnu ulogu. 

Pred more sam napravila poduži spisak obaveza koji je sadržao i odlazak na Kiehl’s skin check (kako ovo moćno zvuči, kao da vam je za to potreban dress code). Očekivala sam pomalo uštogljenu atmosferu, radnice koje govore kao da sam na času hemije, a ja moram da klimam glavom, čak i kada ne razumem ni reč onoga što govore. Prevarila sam se. 

Atmosfera je i više nego opuštena i prijatna, devojke su neformalne i ljubazne, govore jezikom koji razume svako, veoma slikovito objašnjavaju i ne prevrću oči na glupa pitanja tipa: “Da li se prvo koristi micelarna voda ili tonik i zašto je tonik neophodan?” Super je i to što sam tada isprobala dve maske za lice i još neke proizvode koje ranije nisam. Konkretno, saznala sam više o vitaminu C koji je jedan od njihovih najprodavanijih proizvoda i posle kojeg sam imala osećaj da imam novu kožu, iako sam, dok su ga nanosili, osećala blago peckanje, što je, kako sam saznala, normalno, jer proizvod blago zagreva kožu.

Dobila sam preporuku da koristim njihovu Ultra facial kremu, a dobra stvar je što je pogodna i za dan i za noć, pa nema dodatnog troška za noćnu kremu. Nju sam dobila na otvaranju i prvi put kad sam je probala bilo je napolju million stepeni, pa mi se učinila teškom, ali mi je Jelena, koja mi je radila proveru stanja kože, rekla da kremi dam drugu šansu i to je bio savet zlata vredan. Za svaku je preporuku. 

Avokado maska mi je potpuno novo iskustvo, baš kao i malopre pomenuti vitamin C, jer je čvrste strukture, a nanosite je na lice, tek kada se, pod vašim prstima, istopi. Super hidrira i daje licu gipkost.

Botanical ulje za čišćenje lica je sasvim sigurno najbolji proizvod ove kategorije koji sam probala… a tek miris!!! Kao da uronim u polje lavande.

Nemam nameru da zvučim kao oni što vas zovu telefonom i nude set noževa i fritezu, ali vam najiskrenije savetujem da odete do njihove radnje, bez obaveze i zakazivanja uradite proveru svoje kože i isprobate proizvode koji vas interesuju. Sve i da ništa ne kupite, (neće vas niko primoravati na to) dobićete gomilu saveta, uzorke koji odgovaraju vašem tipu kože i osećaj da ste uradili nešto dobro za sebe.

Društveno su odgovorni, a na to animiraju i nas. Ambalažu potrošenih proizvoda (trebaće vam meseci da potrošite bilo šta sa potpisom Kiehl’s – a) možete da donesete u radnju i dobićete adekvatne poklone. I o tome imate više na njihovom Instagramu.

Ah da, serumi za lice… Umalo da zaboravim. Odlični su i dnevni i noćni, mirišu božanstveno i mojoj koži su korisni. 

Kao što vidite, neću mnogo da vas smaram ni sa stručnim informacijama, sastavom proizvoda itd, jer to imate na njihovoj IG stranici @kiehls.rs, toliko lepo i slikovito objašnjeno, da ja ne bih to da kvarim i zato vam prenosim samo lične utiske.

Animirala sam druga da ode do Kiehl’s – a i dobila sam dojavu da je i linija za  muškarce odlična, ali ne znam ništa više o tome. ☺

Sve u svemu, moj utisak je da je ovaj brend bio potreban Srbiji i našoj koži, posebno nama, zavisnicima od kozmetike. Imaju kvalitetne proizvode i priču o poslovnom uspehu koja će vas oduševiti i motivisati kada je budete pročitali, ali o tome više uskoro. Do tada, skoknite na proveru stanja vaše kože lica i javite utiske! I kupite i meni nešto. ☺

Još zanimljivih beauty preporuka potražite OVDE!

Ružica Petronijević

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp