Search
Close this search box.

Kako da se sačuvate od depresivnog raspoloženja tokom karantina?

S obzirom da živimo u karantinu, jedna od važnijih stvari je da u ovim vanrednim okolnostima sačuvamo svoj um od depresivnih misli, nastalih usled zatvorenog prostora i svakodnevne panike.

Zato smo za vas danas pripremili nekoliko saveta da biste očuvali svoj um i smanjili svakodnevni nivo stresa.

Prvo i najvažnije je da u svakom trenutku na umu imate da će sve ovo jednom proći, a onda bi trebalo da poslušate i neke od naših saveta.

#1. Trudite se da budete zauzeti

Verovatno ste već do sada naučili da višak slobodnog vremena može da proizvede mnoštvo bespotrebnih i besmislenih misli, koje vas mogu okrenuti negativnim razmišljanjima i depresivnom raspoloženju. Zato je sada pravi trenutak da radite sve ono za šta ranije niste imali vremena.

Ne dopustite da vam vreme protiče uzalud već dajte sve od sebe i uživajte u svojim aktivnostima i lepom raspoloženju.

#2. Uživajte u lepom vremenu

Znamo da je osnovni savet da ostanete kod kuće, ali ako je dan lep izađite i prošetajte negde gde nema mnogo ljudi, ili jednostavno izađite u dvorište, ili na terasu i uživajte u sunčanom danu.

Zatvoren prostor negativno utiče na psihu, pa je poželjno da svakodnevno barem sat vremena provedete na svežem vazduhu, kako biste se rasteretili i uživali u pozitivnim mislima.

#3. Radite na sebi

Trudite se da tokom ovih dana radite na sebi. Pogledajte neki online kurs, pročitajte knjigu, negujte svoj duh i telo, jer vrlo često ostajete uskraćeni za taj luksuz.

Vreme koje odvajate za sebe je dragoceno za psihu, zato sada uživajte u svakom trenutku.

Ostanite kod kuće i budite bezbedni, ali ne zaboravite da u nekom trenutku morate sebi da pružite malo oduška, jer sve dok ste dobro sa svojim mislima, bićete dobro i u svojoj koži.

Teodora Vuković

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp