Search
Close this search box.

4 vrste doručka za zdrav početak dana!

Kada se rešimo da napokon uvrstimo i zdravu ishranu u svoju dnevnu rutinu, čini se da najviše problema imamo oko toga šta doručkovati, prvo jer je to obrok koji najčešće preskačemo, a ne bi trebalo, a drugo zbog toga što nam treba ideja za ukusan, zdrav doručak, koji se jednostavno i brzo priprema.

Kako bismo vam olakšali sticanje zdravih navika i dodatno vas motivisali na vašem putu ka sopstvenom cilju, kada je željena linija u pitanju, izdvojili smo nekoliko zdravih i jednostavnih obroka, koji predstavljaju idealan doručak, koji će vam dati dovoljno energije za početak novog dana i zasititi vas, tako da neće biti potrebe da posežete za čokoladicama i nezdravim grickalicama, pre ručka.

#1. Ovsena kaša

Unos ugljenih hidrata najbolji je u prepodnevnim časovima, a kako biste izgubili na težini, birajte složene ugljene hidrate koji se sporije razlažu i duže vas drže sitim. Skuvajte ovsene pahuljice u malo mleka, dodajte im sveže voće i kašiku meda i spremili ste preukusan obrok, koji će vas držati sitim i pokrenuti vaš metabolizam.

Pročitajte: Zdrave navike koje vredi isprobati

#2. Omlet

Ukoliko želite da smršate, najvažnije je da istopite masti i izgradite mišićnu masu, za šta je veoma važno da unosite dovoljnu količinu proteina, stoga su jaja idealan izbor za doručak i to u bilo kojoj varijanti. Mi smo se odlučili za omlet, jer je najukusniji i može se pripremiti na različite načine, uz dodatak sira, svežeg povrća, kao i pančete i šunke. Ako želite da povećate unos proteina, ovo je izbor koji možete svakodnevno napraviti.

#3. Zdravi mafini sa ovsenim pahuljicama

Ako volite sladak tip doručka odaberite zdravu opciju mafina, koje možete napraviti sa ovsenim pahuljicama i voćem po želji, mi preporučujemo jabuke i cimet, jer je reč o divnim jesenjim mafinima, ali i banane su zaista dobra opcija. Dodajte malo meda, kako biste svom doručku dodali još malo slasti i ne zaboravite da sve to zalijete šoljom hladnog mleka.

Pročitajte: Intervalni post – Režim ishrane ili životni stil?

#4. Obrok salata

Tuna ili Cezar salata takođe su sjajan obrok za početak dana, jer vam daju neophodnu dozu energije, sastoje se od organizmu neophodnih, zdravih nutritijenata, brzo se pripremaju i možete ih poneti sa sobom na posao, a takođe su izuzetno bogate proteinima pa predstavljaju sjajnu opciju ukoliko trenirate i želite da omršate. Tuni, ili pilečim prsima koja ste izgrilovali dodajte malo zelene salate, cherry paradajza, kukuruza šećerca i začina po želi i vaš obrok za poneti spreman je da sa vama krene u novi dan.

Kombinujte ove zdrave opcije u vašem nedeljnom planu ishrane, koji morate napraviti ukoliko želite da izbegnete mogućnost da posegnete za nezdravim namirnicama i sabotirate sebe na svom putu sticanja zdravih navika. Započnite svaki dan motivisani, zdravi i puni energije!

Foto: Pamela Reif

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp