Search
Close this search box.

#girl talk: Može li nova veza pružiti isceljenje za vaše emotivne traume?

emocionalno isceljenje

Svako od nas u nov emotivni odnos ulazi sa svojim emocionalnim prtljagom, koji neretko krije brojne traume, duboke ožiljke i rane, koje možda još uvek nisu zacelile. Mnogi čak u nove veze ulaze sa nadom da će im pružiti isceljenje prethodnih trauma, ali da li će?

Pročitajte: #girl talk: Problemi sa kojima se u vezama suočavaju uspešne žene

Emocionalno zaceljenje u novom odnosu i zajedničkom rastu podjednako je moguće kao i produbljivanje već postojećih rana. Da li ćete isceliti svoje traume zavisi samo ot toga koliko dobro poznajete svoje emocionalne okidače, koliko ih dobro poznaje vaš partner i koliko ste vi upućeni u njegovu emocionalnu istoriju. Ako ste spremni da zajedno radite na emocionalnom isceljenju, pred vama je dug i težak put, koji će se na kraju završiti najlepšim mogućim poznavanjem, razumevanjem i ljubavlju.

Za zdrav odnos neopjodno je da svaki od partnera radi na sopstvenom emocionalnom isceljenju, dok će istovremeno u onom drugom naći najveću moguću podršku.

Emocionalna trauma se stvara kada se unutar važnog odnosa javi prekid veze što dovodi i do prekida veze sa samim sobom. U svakom sledećem odnosu postoji tendencija da se primeni ovakav obrazac veza, što samo produbljuje strahove i traumu pojedinca.

Pročitajte: #girl talk: 5 razloga zbog kojih se odlučujemo na raskid

Ipak, bliski odnosi mogu biti utočište i isceljenje ukoliko se u takvom odnosu prvo stvori bliskost sa sobom, a onda i sa partnerom.

Svesnost o tome šta se u vama dešava kada ste u vezi prvi je korak ka emocionalnom isceljenju. Sledeći korak je da na vreme postavite emocionalne granice u vezi, kako pre isceljenja ne biste produbili svoje rane.

Okidači su situacije koje vas automatski vraćaju u prošlost i iskrivljuju stvarnost, što znači da ih morate dobro poznavati, kako biste predupredili svoje ponašanje, pre nego što odreagujete na neku situaciju.

Takođe je važno da osvestite da vaš partner nije kriv nakon što se emocionalni okidač dogodi, već da je reč o emocionalnom naboju u vama samima, sa kojim se morate nositi.

Kako biste oboje u emocionalnom smislu bili na dobrom mestu, razgovarajte otvoreno o svojim emocijama, budite podrška, ali i oprezni da na sebe ne preuzmete partnerov teret, već da zajedno s njim prođete kroz fazu obostranog, a ipak samostalnog oporavka.

Foto: @taina.csg

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp