Search
Close this search box.

#health talk: Kako postaviti i ispuniti svoje fitness ciljeve?

fitness ciljevi

Ukoliko ste tek na početku i postavljate svoje fitness ciljeve, pred vama je dugo putovanje. Ipak, postavljanje adekvatnih ciljeva za vas je ključno, kako biste bili motivisani i na dobrom putu ka ostvarenju dugoročnih rezultata.

Ukoliko ste na samom početku, najbolje bi bilo da u svoju aktivnost uključite jednostavne vežbe, kao i zagrevanje i istezanje, a ovaj minimalistički plan vremenom ćete nadograđivati.

Pročitajte: Novi fitness trend koji može promeniti vaš odnos prema treningu

Fitness ciljevi za početnike, koje možete praktikovati već danas:

#Duge šetnje

Šetnja je idealna aktivnost za one koji žele da budu aktivni bez preteranog napora. Osim što poboljšava vaše zdravlje, rasterećuje um i opušta, šetnja je dobra aktivnost i za vaše držanje, te zadajte sebi cilj od 6/7 hiljada koraka dnevno, koji ćete postepeno povećavati.

#Plank

Plank je vežba koja angažuje celo telo, a najbolje od svega je što je možete praktikovati u udobnosti svog doma. Da biste savladali pravilnu tehniku izdržaja počnite sa kraćim intervalima i manjim brojem ponavljanja. Vremenom povećajte interval izdržaja, ali i broj dnevnih ponavljanja vežbe koja aktivira svaki mišić na vašem telu.

#Krenite na grupni trening

Ukoliko nemate dovoljno motivacije za uvođenje fizičke aktivnosti, upišite se na grupni trening i motivišite se radom u grupi. Pored toga što ćete ostati motivisani, grupni treninzi pružaju širok izbor disciplina za vežbanje od joge, zumbe, pilatesa pa do borilačkih veština.

Pročitajte: Oblikovan struk za samo dve nedelje? Uz ove vežbe nije nemoguće!

#Vežbe snage

Ako ste početnik u teretani, najbolje bi bilo da vas trener upozna sa svim spravama, a da nakon toga u skladu sa svojim mogućnostima gradite svoj trening snage, kako biste angažovali različite mišićne regije na svom telu.

#Zadajte sebi cilj

Kako biste ostali motifisani, ali i poboljšali svoje fizičko i psihičko stanje, neophodno je da vežbate barem 3 puta nedeljno. To je minimum koji ispred sebe morate postaviti i koji ćete vremenom, tokom usavršavanja svoje fitness rutine povećavati.

#Trčanje

Ako niste tip koji voli teretanu, a ujedno želite i da poboljšate sagorevanje masnih naslaga, kardio je najbolji tip treninga za vas. Zato je trčanje u prirodi idealan izbor jer pored toga što ćete se aktivirati i sagoreti masne naslage, imaćete i mogućnost da svakodnevno menjate rute i tako učinite trening dinamičnijim.

#Istezanje

Istezanje je idealan način da pokrenete svoj organizam nakon buđenja, te odvojite 10-ak minuta za ovu aktivnost nakon ustajanja iz kreveta. Takođe neophodno je da istezanje bude završna faza svakog vašeg treninga, jer smanjuje upalu i ubrzava oporavak mišića.

Kada na ovoj bazi izgradite svoju fitness rutinu, malim koracima od početnika ćete postati fitness profesionalac.

Foto: @pamela_rf

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp