Činjenice o brendu Kiehl’s koje sigurno niste znali

Bilo da ste pasionirani ljubitelj kozmetike ili o njoj znate tek koliko vam je neophodno, ne postoji baš nikakva šansa da niste čuli i isprobali nešto od brenda Kiehl’s. Sve je počelo kao manufaktura, u jednoj apoteci davne 1851. godine u Njujorku. Pre tri godine, ovaj brend je stigao u Srbiju, a ljubiteljima nege kože je omogućen je potpuno drugačiji pristup. U susret otvaranju treće radnje breda Kiehl’s, u tržnom centru Ušće, razgovarali smo sa njihovom PR menadžerkom, Velom Stefanović, koja nam otkriva brojne zanimljivosti, koje do sada niste znali o ovom brendu.

Kiehl’s je poznat po vrhunskoj usluzi i individualnom pristupu nezi kože

Da li ste znali da u Kiehl’s prodavnicama možete uraditi besplatnu analizu kože?

Za analizu kože, Kiehl’s savetnice za negu koriste dijagnostički uređaj najnovije generacije koji procenjuje stepen hidratacije epidermisa i jačinu zaštitne barijere kože. Kako je koža naš najveći organ, a glavna funkcija zaštitne barijere je odbrana kože od eksternih agresora i regulisanje vlage unutar kože, zbog toga je važno proceniti stanje zaštitne barijere. Neki od znakova narušene zaštitne barijere kože su iritacije, fleke, suvoća, a znaci varijaru zavisno od tipa kože.

Petominutnom analizom, Kiehl’s savetnice za negu procenjuju stanje kože i na bazi rezultata, ali i ciljeva koje klijent želi da postigne preporučuju personalizovanu rutinu nege.

Upravo je to ono što je jedinstveno u Kiehl’su. Preporuka rutine se bazira na rezultatima analize kože, uzimajući u obzir ciljeve koje naši klijenti žele da postignu.”

Isprobajte uzorke pre kupovine!

“Nakon petominutne analize kože, Kiehl’s savetnice za negu klijentima pripremaju uzorke proizvoda, kako bi imali mogućnost da preporučene proizvode isprobaju kod kuće. Upravo “Try before you buy”politika davanja uzoraka je druga usluga u kojoj je Kiehl’s postao pionir još 60ih godina 20. veka i po kojoj je dan danas prepoznatljiv.”

Kiehl’s savetnici za negu u belim mantilima

“Kiehl’s vezuje svoje početke za davnu 1851. godinu kada je opsrkrbljivao građane Njujorka farmaceutskim preparatima i lekovitim mastima na bazi prirodnih sastojaka. Svi proizvodi su se ručno izrađivali u prostorijama apoteke i taj način poslovanja je postojao do 1960. godine, kada je uveden drugačiji poslovni model, usmeren na prodaju proizvoda za kožu i kosu baziranih na prirodnim sastojcima koji su Kiehl’s učinili slavnim. Kao simbol tradicije i poštovanja prema počecima, danas, nakon više od 170 godina od osnivanja, svi savetnici za negu i dalje nose mantile, a i sam izgled prodavnice se nije mnogo promenio.”

Nastanak Dermatologist SolutionsTM linije nege

“Pre 17 godina, Kiehl’s je predstavio Dermatologist Solutions, naprednu i ciljanu liniju nege, nastalu kao rezultat partnerstva Kiehl’s hemičara i grupe vrhunskih dermatologa i eminentnih naučnika. Ubrzo nakon lansiranja, linija je postala „omiljena među dermatolozima“, a mnogi je preporučuju kao delotvorno, a blago i neinvazivno rešenja za negu kože ili kao dopunske tretmane dermatološkim postupcima koji se sprovode u ordinacijama.

Kolekciju čine neki od najprodavanijih proizvoda poput Retinol Micro-Dose seruma sa čistim retinolom, ceramidima i peptidom, seruma sa 12,5% vitamina CClearly Corrective seruma za hiperpigmentacije i naravno, tu su i neizostavne kreme sa širokim spektrom zaštite od sunca poput Ultra Light Daily UV Defense.”

U svetu se svakog minuta prodaju 2 Midnight Recovery ulja

“Kiehl’s kupci nadenuli su jednom proizvodu naziv „Midnight Magic”. Reč je o serumu koji vidljivo ispravlja znakove 30-dnevnih oštećenja, nastalih kao posledica manjka sna. Za samo tri noći umanjuje vidljivost umornih linija.  U prilog uspehu Midnight Recovery ulja govore čak 57 beauty nagrade širom sveta.”

Testiranje proizvoda u ekstremnim uslovima

“Čuvena Kiehl’s Ultra Facial Cream je 2005. godine bila deo ekspedicije na Grenland, zadužena za hidrataciju i jačanje kožne barijere u ekstremnim uslovima kojima su članovi ekspedicije bili izloženi. Logično, položila je i ovaj ispit!”

Originalno ulje mošusa poznatije je kao miris ljubavi

“Jedan od kultnih Kiehl’s proizvoda koji je deo brend portfolia već preko 55 godina, nekada se zvao “Love Oil”. Miris se smatrao previše senzualnim za tadašnje vreme, pa je nekoliko decenija čuvan u podrumu Kiehl’s apoteke pod nazivom „Miris ljubavi“. Ponovno je otkriven prilikom renovacije Kiehl’s prodavnice 1958. godine, a pet godina kasnije predstavljen je javnosti pod nazivom Kiehl’s Original Musk Oil. Smatran je ‘instant klasikom’ i veruje se da je poslužio kao inspiracija za brojne mirise na bazi mošusa. I dan danas je dostupan u redovnoj prodaji u Kiehl’s prodavnicama i jednako veliko interesovanje izaziva I kod žena i kod muškaraca.

Inicijativa “Future Made Better”

“Još od osnivanja, Kiehl’s je posvećen brizi o okolini i uslovima zajednice u kojoj su prisutni, kroz “Future Made Better” incijativu, koja podrazumeva odgovornu formulaciju proizvoda, odgovorno pakovanje, proizvodnju i program recikliranja i nagrađivanja. Ovaj program je pokrenut sa ciljem da motiviše Kiehl’s kupce da donesu stare ambalaže proizvoda na recikliranje, a za uzvrat, da ih brend nagradi. Konkretno, za svaki potrošen Kiehl’s proizvod koji kupci donesu, dobijaju pečat na svojoj kartici. Kada prikupe dovoljan broj pečata, dobijaju nagrade i to:

– za 3 ambalaže: mini proizvod po izboru

– za 5 ambalaža: izdvojene travel size proizvode

– za 10 ambalaža: izdvojene proizvode u punom pakovanju (u vrednosti do 3800 dinara)’’

Osim u Ada Mall-u i u tržnom centru Galerija, Kiehl’s otvara svoja vrata u radnji u Ušću od petka, 27. maja u 10h. Tamo vas, na dan otvaranja, čekaju brojne pogodnosti i nagrade. Vidimo se!

Foto: Aleksandra Vučković (@withinstalovealex)

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp